Servicii

Diagnoza autoturisme  si auto-utilitare  >= 3.5t
Diagnoza Camioane <= 7t

Diagnoza electronica presupune invariabil conectarea unui computer mai mult sau mai putin volant la computerul masinii (ECU)  prin intermediul conectorului OBD 2.
In situatia in care nu avem masina langa noi pentru  realizarea diagnozei computerizate, putem realiza acest luctu cu ajutorul interfatei OBD 2 conectand-o direct la interfata calculatorului masinii pe bancul de lucru “bancat”.
Diagnostica presupune mai mult decat o simpla scanare de erori (lucru ce il fac majoritatea amatorilor de ocazie), inseamna citire si interpretare parametri de functionare a diverselor componenete, actuatori, componente electrice si electronice dar si diverse setari, ajustari, recalibrari, modificare de parametri, extragere coduri, etc …

Multe componente la masinii au diverse coduri pe care computerele masinii trebuie sa le cunoasca (chei declarate, baterie, injectoare, senzori d epresiune, etc…) pentru a putea comunica cu ele, pentru a le recunoaste.
Masinile  moderne au mai multe computere individuale conectate la computerul central ECU, fiecare cu responsabilitatile sale ( motor, ABS, airbag, comfort, inmobilizator, directie, suspensie, tractiune, video, etc …) care interactioneaza intre ele si de aici vin si  problemele care trebuiesc identificate si binenteles izolate in vederea remedierii lor.

Chip Tuning 

Chip Tuning – optimizarea soft-ului de management al sistemului de injectie electronica in vederea obtinerii  unei cresteri de putere cu pana la 25% mai mare pentru motoarele turbo-diesel sau turbo-benzina si 10% pentru motoarele aspirate diesel sau benzina.

Ce trebuie facut ?
Trebuie adusa masina la noi pentru o inspectie a componentelor, o diagnoza computerizata in vederea  stabiliri daca este sau nu recomandat sa se realizere operatia de remapare.
Daca masina indeplineste conditiile de functionare corespunzatoare si nu prezinta coduri de  eroare la componentele motorului, la componentele sasiului, etc …, se trece la citirea  softul-ui masinii. Odata citit softul masinii prin intermediul conectorului OBD 2 sau in únele cazuri prin interfata BDMse va  trece la modificarea parametrilor de functionare ai acesteia.